Středa, 22. července 2009 - Další den, plný neuvěřitelných zážitků

23. července 2009 v 23:25 | Mich-All § RichaRd. |  Deník
Ráno se nám podařilo rychle stopnout auto k nádraží v Puzolu. Posunkama jsme ke všeobecnému veselí všech v čekárně naznačili neméně pobavené prodavačce, že chceme dva lístky do Benicassimu. Prodavačka nás posunkama poslala na druhé nástupiště, kde jsme potkali paní, která nás ráno u kempu předjížděla na kole a něco na nás Španělsky pokřikovala. V Castellónu, kde jsme přestupovali, jsme se dali do řeči se dvěma Čechy - měli sebou psy, jeli na černo a živí se stavěním soch z písku na pláži. Prý se vrací domů, cestou ještě chtějí něco vydělat a na vánoce chtějí být doma.

V Bennicassimu jsme se trošku prošli. Nedalo se pořádně najít fajn místo, navíc jezdilo víc kamoinů, než osobáků, ale přece jen jsme se za chvilku vezli aspoň pár desítek kilometrů. Ale pak zase nastaly dlouhé chvíle u svodidel v žáru španělského poledne. Tak se dnes dostat alespoň k Tarragoně...

Nálada se zatím držela. Občas zastavil někdo, kdo nás chtěl svézt za peníze. Prý do Barcelony za 200 Euro... Jednou taky zastavila dodávka - ve předu dva lidi a v zadu narvaná k prasknutí nějakými hadrami. Myšlenkové pochdy některých lidí jsou prostě neuvěřitelné. Asi jen chtěli vědět, kam jedeme. Tak jsme je odposunkovali pryč a stopovali dál.

Ale dočkali jsme se. Zastavil nějaký Pákistánec s motokárou na vozíku. A zavezl nás do Barcelony! Po několika hodinách jsme si vystoupili přímo v centru Barcelony a byli jsme šťastní jako blechy.

Na informacích nám dali mapu a seznam kempů a zašli jsme nakoupit večeři a snídani. Zavolal jsem mé barcelonské kamarádce Laie, která nás na pár dní ubytuje, že už jsme dorazili. Laia je do čtvrtku u známych v horách, proto jsme šli na jednu noc do kempu. Autobus L95 nás vyplivl u kempu Tres Estellas a pak se to stalo.

Blížili jsme se k recepci a tam na nás mává Helmut v závěsu s Anjou! Chvilku tomu nevěříme, doslova na ně čumíme, pak na sebe, pak zase na ně. Oni čumí na nás a všichni se smějeme. Prý jsou tady už od včerejška. Od té doby, co jsme se viděli v Lisabonu prý nebyli nikde v kempu, to znamená, že byli téměř týden bez sprchy a tekoucí vody na praní.

Tak jsme si postavili stan vedle nich. Chvilku se vybalujeme a pak k dalšímu vedlejšímu stanu přicházejí Češi. Pár, který Richard zahlídl po ránu v kempu v Paradís u Valencie, když já jsem ještě spal. Tenkrát s nimi prohodil pár vět a oni odjeli. Je neuvěřitelné, jaké náhody se dějí. Svět je prostě malý.

Kemp Tres Estellas je drahý, hojně využívaný mladými lidmi, zejména ukřičenými Němci a naši Němečtí kamarádi říkali, že tady je i hodně ukřičených Francouzů. Kemp má nádhernou velkou pláž, takže den jsme zakončili nočním plaváním v rozehřátém moři. Na pláži hráli nějací kluci na kytary a bubny a Němci nám dali trochu vína.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.