Čtvrtek, 6. srpna 2009 až úterý, 11. srpna 2009 - Padova, Venezia (Benátky)

14. srpna 2009 v 19:07 | RichaRd. § Mich-All |  Deník
Ve čtvrtek, hned po snídani, jsme vyběhli s klukovským nadšením k bazénu. Už jsme se viděli jak trávíme celý den skákáním do vody, soutěžením v plavání pod vodou, ležením a pospáváním na břehu, nebo hraním karet v zajetí žhavých paprsků italského slunce. Naše sny rozehnala až ruka paní recepční, mávající ceníkem. Sedm Euro se nám zdálo moc, tak jsme aspoň odpoledne odjeli s holkama na prohlídku Padovy.

Padova je moc hezké město se spoustou krásných náměstí a s líbezným parkem v centru, obehnaným malým vodním příkopem ve kterém se prohánějí nenasytné rybky. Ideální místo pro romantické trávení dlouhých letních večerů. Jen by to chtělo trávit s tou pravou osobou.

Před odjezdem do kempu jsme nakoupili hromadu jídla. Večer už skoro za tmy holky uvařily těstoviny s tomatovou omáčkou a s mozzarelou. Příště je řada na nás.

Pátek.
Vize velkého skokanského můstku a dvou tobogánů nás v pátek přece jen nenechala chladnými. Na koupaliště jsme oba úspěšně prošli jen na jeden lístek a po pár skocích ze čtyřmetrového můstku jsme se odhodlali i na osmimetrový. Běhali jsme po schodech nahoru, skákali jsme dolů, adrenalin proudil a nám bylo báječně. Několikrát jsme málem smetli děti na tobogánu, přece jen jsme trošku težší a jede nám to dolů rychleji, ale nakonec všechno dobře dopadlo.

Večer, s tvářemi červenými od slunce, ale hlavně od hodinového rozfoukávání uhlíků, jsme si pochutnali na grilovaných klobáskách.

Sice už to není takové dobrodružství, jako cestování na stopa po Evropě, ale aspoň se těchto poslednch pár dnů trochu víc podobá opravdové dovolené.
______

V sobotu jsme odjeli do kempu nedaleko Venezie, nebo-li česky Benátek.

Holky se více méně celý zbytek dne chystaly na večer. Šli na nějakou místní benátskou diskotéku. My jsme zatím zašli do obchodu nakoupit a večer jsme udělali už známé Barcelonské fazole, ale tentokrát bez masa. Maxi je totiž vegetariánka, ale nakonec si beztak nevzala. Napřed prý neměla hlad a pak jí tam vadil masový bujón.

Po jejich odchodu jsme si udělali soukromý filmový večer a šli na kutě.

Neděle.
Po včerejším večírku holky samozřejmě vyspávaly, tak jsme se hned ráno po snídani sbalili, nechali jsme jim za oknem vzkaz a odjeli jsme zjistit, jestli jsou Benátky opravdu tak úžasné, jak se to o nich říká.

Nejeli jsme sice na gondole, ani jsme si nedávali žádnou místní předraženou kulinářskou specialitu, ale Benátky jsme si přece jen dosytosti vychutnali. Benátky mají svou atmosféru a dokonce se v nich ještě pořád dá najít spousta krásných míst, dosud neobjevených rozvášněnými turisty. Neméně nás potěšila přítomnost supermarketu téměř v centru, kde jsme nakoupili suroviny pro naše vlastní ešusové kulinaření. Trošku nás překvapily veřejné záchodky za 1,50 Euro, ale i s tím jsme se dokázali vypořádat po našem.

Cestou na autobus se ozvaly naše probuzené německé kolegyně, že jedou za náma, ale u nás zvítězila únava a hlad, takže jsme se úspěšně minuli.

Po další luxusní večeři, jakou umíme vykouzlit jen za pomoci běžných polotovarů a běžného kempingo-turistického vybavení jsme zkoukli další film. Pak přišla Maxi s Terezou, chvilku jsme si povídali, popřáli jsme si dobrou noc v několika světových jazycích, v kempu zhasla světla a jedna z posledních nocí našeho dobrodružného putování se nenápadně přeměnila z reality na vzpomínky.

Pondělí.
Přebytek času a relativní jistoty událostí blízké budoucnosti využíváme k přípravě jednoduchých, ale lahodných lahůdek. Recepty běžných jídel dotahujeme k dokonalosti. A tak pondělní snídaně byla labužnický zážitek, ale odpoledne jsme si přece jen zašli na pizzu do nedaleké restaurace. Zatím holky odjely do města.

A pak to přišlo. Ze všech stran se zamračilo a začalo pršet. Hodně pršet. Měli jsme stan pod stromem a tak jsme ještě stihli posbírat věci, co zůstaly venku a zalezli jsme do stanu. Pršet nepřestávalo, naopak, pršelo čím dál víc, takže se nám z běžné podlahy stanu stala vodní postel. Dovnitř naštěstí voda nepronikla, ale i tak jsme se pro jistotu sbalili. Zabalili jsme vše, včetně sebe, do nepromokavých pláštěnek a čekali jsme, co přijde. Nepřišlo nic, takže jsme se začali mírně nudit. Nudu jsme zaháněli hraním karet a popíjením laciného italského vína. Déšť se zmírnil, voda opadla a mazi tím nastala noc. Přišly Němky, hodili jsme si věci k nim do auta, pak jsme Němky vyhodili ze stanu a usnuli jsme hlubokým spánkem, podpořeným chladným svěžím vzduchem. Teda hluboce usnul Michal. Richard je nějaký nachlazený a spal mizerně.

Úterý.
Náš předposlední den. Zítra ráno odjíždíme domů.

Den jsme strávili v kempu. Dopoledne jsme zašli nakoupit suroviny - zase jsme dělali Barcelonské fazole, tentokrát kompletně vegetariánské a se žampiony zvlášť. Ano, Maxi nejí žampiony.

Holky přes den odjely někam pryč a my jsme relaxovali v poklidném kempu, plném Holanďanů, Němců a Italů. Psaly se články, hrály hry, večer se vařilo a jinak nic extra.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.